Akuten

fick ett sms om att J befann sig på akuten idag.. Så jag åkte direkt dit efter jobbet.. Han kunde ju inte röra sig ens :/ Efter en röntgen och några starka tabletter kunde han fortfarande inte röra sig så då fick han en spruta också men den hjälpte ju inte heller.. Så han fick hänga på mig på väg ut till bilen. Det gick inte snabbt men det gick sakta ;) Ett helt nedfällt säte så kunde han iallafall ta sig in i bilen och vi kunde ta oss hem efter ett stopp på apoteket och lite mat beställt från J.. ;o)
 
Förhoppningsvis så blir han bra snart och det var troligen ett muskelfäste som hade släppt. Så vi får väl hoppas på att det inte blir värre iallafall.
 
 
Vad härligt det är med fina arbetskamrater säger jag bara.. Helt otroligt skönt att jobba med ett härliga människor runt omkring sig! Jag är väldigt glad att jag äntligen hittat ett ställe jag trivs på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu