Dagen efter

så mår man sådär bra.. ;) Huvudvärk, illamående blandat med träningsvärk var ingen höjdare alls ;p
 
Men nu är man som vanligt igen! Sköönt är väl det..
 
Boda Borg var en riktig höjdare. Sjukt att man aldrig varit där innan. Det måste verkligen göras om fler gånger. Sjukt roligt! =)
 
Idag har vi gjort lite av varje. Tackat Peter för att han var snäll och hämtade mig mitt i natten i stan. J har dammsugat och jag har fixat tvätt och plockat undan.. Just nu håller jag på att steka pannkakor. Hoppas smeten tar slut snart.. :p Har ju stått i köket en bra stund nu..
 
Imorgon blir det Kalmar heela dagen och inget jobb. Vi som både skulle ha möte och föreläsning som jag missar imorgon. Lite surt faktiskt men men.. Förhoppningsvis leder det till något bra iallafall.
 
Packning inför morgondagen och sedan blir det soffhäng, film och chips ikväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu