Första dagen på vecka 36

och första dagen på nya jobbet är också över och tiden gick snabbare än snabbast..
 
Jag trivs som bara den och jag får äntligen göra det jag brinner för.. Det känns overkligt att jag ändå har kommit så här långt just nu.. ;p En skoldag med både idrott och sedan en massa möten och genomgång utav schema efter det och helt plötsligt så skulle man gå hem?! Där va den dagen de..
 
Kollat in lite saker inför nya kursen, ätit smörgåstårta och duschat och nu sitter jag helt slut i soffan efter en lång dag..
Följ dina drömmar, det är värt det.. Hur mycket det än kostar dig!!!

Nu väntar jag på ensam mamma söker och tycker att det kan börja nu så jag kan gå och lägga mig för jag är hur trött som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu