Fotografering

idag var det fotografering och gud vad alla barnen var fina.. Den ena efter den andra.. Tiaror, klänningar, klämmor, halsband, armband, skärp, gelé i håret osv.
 
Det gick iallafall bra och alla blev så fina och bra på korten.. Fick en massa gjort på jobbet också och bokade också lite bibliotekstider till oss. Kände att vi behövde det, jag tycker läsning och böcker är sååå jädra viktigt i den åldern så det känns super bra! :)
 
In till stan en runda och möta mamma en sväng.. Hem och fixa mat, prova kläderna jag fick av mamma & syrran och plugga..
 
Tack för allt fint syster, och något tog jag även från mamma med! :) Alltid kul med lite nytt i garderoben ;) hehe..
 
Just nu är jag så trött så jag håller på att dö :p Skulle nog kunna somna ståendes just nu tror jag.. Dusch får nästan bli imorgon bitti tror jag..Hoppas ni har en skön kväll fina ni! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu