I ett rasande tempo

Just nu går allting i ett rasande tempo och ibland hinner jag knappt känner efter själv..
 
Igår var jag hemma sent på kvällen och då var det bara att fixa mat, disk och en massa post.. Slängde mig på soffan och kollade faktiskt på ensam mamma söker..
 
Idag jobbade jag över en timme på grund av möte igen.. Har väl jobbat över en hel del timmar de senaste veckorna och just nu känner jag att jag hinner varken med hemmet eller allt mitt plugg som jag just nu ligger efter med..
 
Har tagit en snabbrunda med dammsugaren. Torkning av golv får vänta.. Ska fixa lite käk till sambon kommer hem lite senare och sedan ska jag sätta igång och plugga och komma ifatt lite av allting jag ligger efter med tänkte jag och detta tänkte jag att jag skulle hinna ikväll?!?!
 
Mycket att göra på jobbet, mycket möten, planering osv osv.. Imorgon ska jag möta upp mamma, lämna kläder, hämta kläder. Lämna tillbaks en jacka åt syrran och något annat som jag inte ens kommer ihåg just nu..?! Dessutom ett annat ärende som jag också måste se till och fixa snarast möjligt..
 
Nej, jag säger... LISTOR, LISTOR och almanackan.. Hur skulle jag klara mig utan detta? ;p haha.. Nehe slutsvamlat för idag.. Nu ska jag sätta fart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu