jobbat klart och en stor förrändring

jobbat klart för denna helgen och nu tar vi helg.. Känns skönt!!
 
Underbart väder idag med ju! ;) Jag har grejat lite här hemma. Letata upp två lampor från vinden.. Jag har äntligen köpt min spegel som jag har funderat på väldigt länge.. Så nu ska den bara hängas på plats också! ;)
 
Idag blir det städning här hemma och sedan ska jag försöka klippa det väldigt långa gräset här ute om det ens går :p Vi får väl testa iallafall.
 
 
På måndag börjar en ny förrändring i mitt liv.. Jag ser fram emot detta, jag ser fram emot förrändringar.. Jag tror detta kommer att bli väldigt bra eller jag hoppas på det iallafall ;o) 
 
En härlig och solig lördag mina vänner! ;) Vad mer kan man önska sig?;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu