Nyklippt & lugg

Idag åkte jag till frisören efter jobbet och det var välbehövligt vill jag lova.. Fy, vad slitet det var och det är såå skönt att vara nyklippt måste jag säga..
 
Dessutom ville jag ha förrändring så jag fick för mig att klippa lugg ;p haha.. Har ju typ inte haft lugg sen jag var typ 18 år.. Så det är väldans ovant..
 
Köpt bröllopspresent till löördag & är nu redo för det också.. När jag kom hem fixade jag middag till J kom hem och sedan fortsatte jag med 3-dubbelsats av äppelmuffins.. Vilken tid det tog.. Satte mig i soffan efter 20 och funderade på att se en föreläsning men jag pallade inte. Så jag fixade med lite papper istället och nu blir det lite film på tv innan det är dags för sängen. Lång jobbdag imorgon nämligen med möte med föräldrar och skördefika i personalrummet efter skoldagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu