Ösregn

idag har verkligen varit ösregn hela lååånga dagen och nu öser det ner igen som bara den..
 
Barnen fick innerast idag då nämligen och det märktes vill jag lova. Fy, vilket tempo det har varit idag.. 190 hela dagen ;p Sedan var vi en runda på en annan skola och kollade läget lite.. Fullt upp idag.. Man for från det ena stället till det andra och ställde saker överallt och sen kommer man på.. Ja, just det ja det var där jag ställde det och det var det jag skulle göra nu :p haha..

Får väl helt enkelt fortsätta med allt jag ska göra nästa vecka.. Nej just det, då var det ju en massa möte igen.. Åh, alla dessa möte :p Nu hinner man ju knappt göra det man ska göra till barnen :p Vilken tur att jag älskar att ändå.. ;) Även att lönen är så jävla kass och under all kritik så är det lätt det bästa jobbet ;)
 
Imorgon är ännu en helg här.. Fullbokad sådan som vanligt.. Hade varit skönt att ha en hemmahelg snart tycker jag. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu