Snart bröllop

I torsdag var jag hemma väldigt sent ifrån jobbet och sedan åkte jag iväg igen en liten snabbis för att snacka lite med en vän.. :)
 
Igår var det möte med föräldrar och tolk för första gången.. Väldigt intressant faktiskt. Så det blev ett par timmar till extra där ;) Väldans bra! Fick mina kläder och min översnygga BH ;) Sjuk var den.. Det får bli en bild på den sedan..
 
J städade och satte upp min spegel och jag sorterade en massa papper och satte in i pärmar. Konstigt nog så får man ju en massa viktigt på postlådan typ varenda dag..:p Igår blev det sedan att fira med cider och mörk choklad med havssalt och lite musik och sedan film på detta! Mycket skön kväll!
 
Nu blir det snart bröllop för Sofie & Olof.. Det ska bli underbart att få dela deras dag med dessa fina och underbara människor! ♥ Jag hoppas att de får en sådan dag de verkligen velat ha och drömt om i alla år!
 
Nu ska jag fixa det sista innan vi ska åka in till staden och kyrkan!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu