Sofie och Olofs bröllop 22-9-12.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bilderna får tala för sig själva..
 
Tack för en fantastisk dag & kväll tillsammans med er.. ♥

Prästen var super och i kyrkan fick jag tårar i ögonen så fort jag såg dem. Underbara solosånger och underbart fina kärleksförklaringar till dem båda.
 
Festen på Stumholmen var helt sagolik. Allting var så perfekt in i minsta detalj och jag tror att brudparet håller med om detta. Allt var så fint och helt underbart att det inte finns ord för hur vackert allting var! Det måste upplevas och detta är en dag som kommer stanna i många hjärtan för evigt..♥
 
De passar så bra ihop och jag hoppas att de får många fina år tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu