Söndagen..

Igår jobbade vi med veden på förmiddagen och jag städade huset..
 
Sedan åkte vi vidare på kalas där bjöds det på tacogratäng och super god passion och kladdkaketårta.. Det blev super gott verkligen. Så där lyckades hon, min kära syster! ♥
 
Stannade till i Grönadal en snabbis på hemvägen också. När vi kom hem så bytte vi om och stack ut och jobbade igen med veden.. Vi ska ju försöka kapa det mesta idag nämligen..
 
Filmmys med en super bra film och sedan blev det soffmys resten av kvällen.. Men just nu så ska jag ta på mig lite kläder och sticka ut och jobba igen med veden.. Here we go!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu