Två dagars...

exkursion är över och imorgon blir det jobb igen som börjar med studiedag för eleverna så imorgon blir det planeringsdag hela dagen och jag jobbar längre än vad jag ska.. :p
 
Vi andra i gruppen tyckte också att vi kunde haft artduggan nästa vecka istället nej då ska vi ha den om 1,5 månad?? Till vilken nytta då? Det är ju liksom nu man har det färskt i huvudet? Jag kommer ju liksom aldrig fixa det där :(
 
Det är iallafall tur att jag ska skriva fältprojektet tillsammans med en annan tjej ifrån Ronneby. Alltid skönt att kunna vara två på någonting och inte sitta med allt själv. Roligt med exkursion där vi bara var sju personer i en liten minibuss ;) Förra gången var vi ju liksom 50 personer, första terminen på lärarprogrammet ;p
 
Missade den tre timmars långa föreläsningen på jobbet igår också så den måste jag hinna titta på också och göra en massa anteckningar och en 82 sidors powerpoint till.. Yeah säger jag bara ;) Bara den är intressant så ska jag nog fixa det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu