Effektiva dagar

Ja, herregud vilka effektiva dagar jag har haft de senaste dagarna.. 
 
Igår städade jag nedervåningen, tvättade och dammsugade bilen, rensade hela byrån i hallen och torkade av den till kommande köpare, slängde alla kartonger ifrån garderobsbygget, tog ut alla spänner och bygglampan som var där uppe och satte i förrådet.. Sedan kom ösregnet men jag fortsatte ändå.. Bytte den söndriga pallen till stugan och la på eldningshögen och la dit en hel..
 
Sedan åkte jag hem till mammi och syster.. Åt lite middag, fikade, pratade och powerwalkade 8 km med hundarna.. La på paket på vägen hem så nu är de också skickade..
 
Idag har jag hunnit med att rensa hela badrummet och torkat av allting.. Städat på övervåningen, sorterat och lagt in alla mössor, halsdukar och vantar i hallgarderoben, rensat bland handdukarna och sorterat, tvättat sängkläderna plus en massa kläder.. 
 
Jag ska iväg och handla, lämna ett par kassar till morbror och sedan ska jag läsa min läsförståelsebok så jag har läst det jag ska i den där boken som jag har dragit ut på så länge nu.. Om jag hinner, få se vad klockan blir så ska jag ut på min powerwalk också..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu