Födelsedag

igår fyllde min sambo år.. ♥
 
Presenter som jag hoppas var uppskattade iallafall.. hehe..
 
Fullt ös på jobbet.. Lektionerna, planeringarna, schema ändringar och möten avlöser varandra.. Som vanligt så hinner jag komma dit på jobbet och sedan ska man helt plötsligt gå hem.. Vart tar tiden vägen liksom?:p
 
Kelgrisarna härom dagen..
 
Just nu är jag väldigt nöjd med min tillvaro. Trivs på jobbet, som fisken i vattnet och har även fått en heltidstjänst.. Dessutom blir det nog mer jobb eftersom de hade önskat mig på ett ställe och då kan man ju inte tacka nej liksom.. ;p Bara att jobba på.. Det behövs om man säger.. 
 
I helgen blir det fest i Kalmar. Det ser vi fram emot som bara den.. Super trevligt blir det nog som alltid!! =)
 
Idag är jag helt slut så jag ska mysa ner mig i soffan nu och bara softa.. Faktiskt ingen planering hemma idag. ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu