glass och promenad på stumholmen

nu har det gått en vecka sedan jag skrev.. sjukt vad tiden går..
 
Jag har nu även börjat jobba. Känns ändå bra med lite rutiner igen, faktiskt. Jätte varmt idag vilket resulterade i en promenad och italiensk glass på stan med en fin vän.. Tack! ♥
 
Uppdaterar kanske lite mer imorgon om vad jag har hittat på dessa dagar för nu vill jag bara slänga mig på soffan 2 minuter och dricka mitt thé innan jag ska slänga mig i säng.. Har varit en liten runda på crossbanan efter och lämnat bilen, handlade på hemvägen, fixade mat och sedan storstädade jag, torkade golv och tvättade.. Skönt som attan att det nu är rent och fint här hemma igen.. :o)
 
Hoppas ni har det underbart sista dagarna på semester eller ni som redan har börjat jobba igen.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu