härlig vecka..

Haft en underbar vecka med jobb, födelsedag och fika på stan med vänner.. ♥ Ni är världens bästa..
 
Igår var det storstädning av huset som gällde och två maskiner tvätt fixades också. Skönt.
 
Jag har varit iväg och tränat denna lördagsmorgon, ätit god frukost i form av gröt och äggröra.. Och just nu sitter jag med böckerna i högsta hugg.. Engelskaglosorna för kommande vecka är redan inlagda, åtgärdsprogram och iup ska läsas igenom så jag är förberedd inför nästa vecka och matteböcker ska rättas.. Så jag också kan fira lite helg.. ;o) Förhoppningsvis så kanske jag hinner läsa lite också..
 
För ikväll ska vi upp till Kalmar.. Äta ute på restaurang, festa & dansa..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu