Länge sen

Tiden går i 190 som alltid.
 
Haft mycket på jobbet sista veckan så då blir det helt enkelt så..
 
 
 
 
I helgen har vi pysslat med lite av varje.. Grejat här hemma en hel del.. Staketet runt poolen är nu helt färdigt. Var på crossbanan igår och sedan mysmiddag och rött vin på stan med min kära sambo! ♥
 
Idag var det städning, matlagning, bakning som stod på schemat.. Jag bjöd på det här:
 
Rabarbertårta.. Väldigt lyckat måste jag säga. Familjen var också nöjda. Så det blev nog godkänt iallafall..
 
Imorgon startar ännu en ny jobbvecka.. Får man säga att man längtar tills jag är på jobbet imorgon bitti?;p Skönt iallafall med en ny vecka och en ny start.. Känns alltid lika skönt tycker jag.. =) Efter två maskiner disk och en massa grytor som jag fixat med och en del planering inför morgondagen så ska jag nu hänga upp en maskin tvätt innan jag ska slänga mig på soffan en stund innan jag deckar.

Hoppas ni har haft en underbar helg kära ni..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu