planering, planering och åter planering.

 
 
Igår avslutade vi första veckan med kick-off med jobbet på repslagarbanan.. 370 personer var vi som samlades så vi var ett par stycken. Hade en trevlig dag med goa kollegor iallafall.
 
Idag sitter jag här hemma med denna högen.. Känns jätte roligt.. Men ju mer man gör desto mindre blir det ju sedan.. Har hunnit med en del idag iallafall. Alltid något.. Nättraby en sväng och sedan maxi.. Idag ska jag ha lyxlördag.. Vin med räkor och sedan lite lördagsgodis på det.. Med andra ord inte som en vanlig dag. Va länge sedan jag åt godis nu.. Ibland måste man väl få lyxa till det lite?
 
Imorgon däremot ska jag köra järnet med all planering och hade tänkt att få mycket undanstökat om det vill sig väl.. ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu