Skärgårdsfest & bröllopsfest

Skärgårdsfesten började inne i stan och vi åkte raggarbil, umgicks, åt på mysig restaurang, drack och dansade en hel massa på torget.. En väldigt mysig och trevlig kväll! :)
 
I fredags morse hade jag ont i huvudet och mådde som jag förtjänar kan man säga. Men efter lite sömn, mat och sol på altanen så var jag fit for fight igen.. Beslutsångesten kom dock när jag inte kunde bestämma mig för fest i stan igen eller E-tuna, lotten fall sig sedan på fest i stan med finaste vännen & älskade syster.. ♥ Jag valde inte fel och ångrade mig inte. Hade en galen och väldigt trevlig kväll tillsammans med mina tjejer.. =) Efter taxi hem framåt morgonen så kom katten och mötte upp oss vid 05 snåret.. Då känner man sig välkommen, helt underbart är det..
 
Tröttare än tröttast var vi uppe på förmiddagen och körde emot E-tuna.. Stannade och åt frukost/lunchade på vägen.. Det blev en riktigt lyckad bröllopsfest/rockfest i helgen.. Helt underbar, och dessutom helt underbara människor.. Lite lekar och sedan livband hela kvällen tillsammans med ett gäng härliga människor. Dessutom två "riktiga live uppträden ifrån brudgummen och hans far" Riktigt riktigt bra.. Hoppas att kvällen blev precis som ni önskade och tack för att vi fick dela den med er.. ♥
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu