skolstart för lärare

var det idag..
 
shit, vad skönt det är att vara igång igen.. Helt makalöst alltså. Väldigt skönt med kända ansikten och att få komma tillbaks till samma ställe faktiskt.
 
Det blir nog riktigt bra det här tror jag.. Det kan liksom inte bli annat.. Ämnen är redan färdiga. Schemat är dock inte klart ännu. Men jag skulle tro att vi kommer hinna mycket imorgon.. Jag skulle ju stänga på "gamla" stället idag nämligen så var inte kvar hela eftermiddagen och där är också så skönt att komma tillbaks med både kända barn och kända ansikten.. Jag kan liksom inte riktigt bestämma mig vad som är bäst! ;o)
 
haha. Imorgon är en ny dag och det ska bli så spännande att ta tag i fler nya utmaningar.. =) Hoppas ni har det super bra och lika mycket energi som mig.. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu