Bilden passar väldigt bra

På det jag känner just nu..
 
Vissa människor tar bara energi istället för att ge och jag är såå trött på det.. Hur svårt kan det vara att tänka på andra och bry sig lite mer än att bara tänka på sig själv? Jag förstår faktiskt inte det. I min värld finns liksom inte det.. Men uppenbarligen så är vi väldigt olika på den punkten..
 
Tur att jag har många andra fina människor som ger massor med energi och stöttar en väldigt mycket. Ni är verkligen guld värda. ♥ Och att jag har världens finaste sambo som alltid finns där! ♥
 
Helgen har iallafall varit väldigt mysig och skön.. En hemmahelg vilket var välbehövligt. Julbord i fredags, handling,fix och julmys hos grannarna igår och idag har vi bara myst runt här hemma. Snön har fallit utanför fönstret och vi har eldat i kaminen och tänt andra ljuset.. Har en dum hosta som aldrig verkar ge mig sig dock.. :/ Sambon är iväg på bio just nu och jag har fixat inför imorgon. Då har vi dessutom klasskonferens på eftermiddagen så det gäller att vara förberedd.. :) Önskar er en härlig andra adventskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu