En dag kvar..

i skolan innan det blir julledigt..
Skönt ska det bli säger jag nu.. Men efter ett par dagars ledigt tror jag inte att jag kommer tycka samma sak. ;) haha.. Det ska iallafall bli skönt att sova lite på morgonen och bara greja och fixa hemma. Baka som jag verkligen inte har hunnit med den här veckan eftersom jag har haft sjukt mycket att rätta och gå igenom och är fortfarande egentligen inte klar med det jag ska göra.
 
Idag fick en kollega guldboken.. Tidningen var där, nämnden var där och det bjöd på tårtor och grejer.. Herregud vad rörd man blir av att se en annan person så glad och så överraskad. Helt underbart, det är hon verkligen värd! :)
 
Vi har haft besök här hemma tills precis nu.. Jag är död trött och ska kasta mig i säng på sekunden! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu