Fina och galna vänner<3

Igår var som sagt sista dagen i skolan och det blev julavslutning i kyrkan och sedan mys med kakor, knäck och kolor tillsammans med film! :) Jag fick två fina blommor utav både klass 4 och 5. Så mysigt.
 
Jag har en del kvar att göra innan jag kan känna mig helt ledig men skönt att kunna göra det hemifrån iallafall ;o)
 
Sedan körde jag och gjorde ett par ärende i stan, hem o städa och J förberedde med både mat och efterrätt. Måste säga att vi är ett riktigt bra team när mycket ska göras. J ställer sig i köket och är kvar där och sedan plockar jag undan, städar, torkar golven och sådant.. Igår blev det dillkött med god sås och morötter tillsammans hasselbackspotatis och sallad. Efterrätten blev vaniljpannacotta med champagnegelé. Jag var lite skeptisk till dillköttet eftersom J aldrig gjort detta innan men det blev riktigt gott och han överraskar en hela tiden! ;o)
 
Igårkväll spelade vi spel "Lika par, leka bäst!" Ett riktigt roligt spel faktiskt.. =) Våra vänner är helt galna och knäppa så det passar ju sig riktigt bra tycker vi eftersom vi är likadana! ♥
 
Vi startade lördagen med en riktigt stor frukost tillsammans.. Och sedan var vi på hemligt uppdrag och kollade en sak innan våra fina vänner åkte vidare.. En riktigt härlig kväll med de allra bäästa!!
 
Imorgon är det uppdrag: Bli färdig med julklapparna. Har bara en kvar så jag hoppas det ska gå väldigt smidigt.. Alla är ju helt hysteriska dagarna innan jul så förhoppningsvis går det väldigt fort. Dessutom blir det nog bak och annat fix inför jul också!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu