Helglördag, lussekatter hos bästa grannarna

Så här såg jag ut på julbordet igår tillsammans med jobbet.. Det var otroligt trevligt.. Glögg, pepparkakor, en hel massa julmat som sedan avslutades med ost och kex, risalamalta med saftsoppa och godis/choklad.. Vi fick julklappar av tomten.
Var verkligen hur mätt som helst när jag kom.. :)
 
Idag har vi varit ute och handlat lite saker som vi behövde och lagt på paket bland annat..
Nu har jag kollat två avsnitt av julkalendern som jag har missat och nu ska vi springa över till grannarna för lite nybakade lussekatter som kommer direkt från ugnen! ♥ Bättre grannar får man faktiskt leta efter.. Hoppas ni har en härlig lördagskväll.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu