Helt slut.

Mycket om dagarna och sedan ska man orka ta hand om hemmet också..
 
Dessutom är jag förkyld.. Meen jag har ändå tvättat bilen, tagit all tvätt, fixat all disk, städat här hemma och sedan nu slängt mig i soffan med en näsa som snorar och en hals som värker.. :/ Usch, vad är detta.
 
Helt dö trött är jag och vill bara sova.. Vill ligga på soffan och kolla film och inte känna att man behöver göra någonting.. Alla dessa måsten hela tiden är ganska jobbiga.. ;p
 
ne, nu ska jag inte klaga mer.. Vi går ju faktiskt emot julledighet! ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu