Julbord på Eringsboda brunn.

 
En vecka sedan jag skrev sist. Sjukt vad tiden går. Veckan har gått i rasande fart och vi har i princip haft något inplanerat varenda dag/kväll efter jobbigt.. Jag är genomförkyld och hostar som bara den. Men det är liksom bara att gilla läget och jobba ändå. Enligt mig själv så kan man ju liksom inte vara hemma bara för att man är lite förkyld.. Det ska mycket till för att jag ska vara hemma från jobbet. Då får jag ha feber och verkligen smitta på det sättet och det har jag inte haft som tur är.
 
Vännerna är utomlands. Är de inte i Teneriffa så är de i Mexico och jag är inte alls avundsjuk ;p Men samtidigt har jag faktiskt inget sådant jätte stort behov av att åka.. Iallafall inte ännu ;p Nu är det ju främst julen man ser fram emot och allt detta som hör till. Igår fixade vi julgran som vi ska pynta idag samt städa och baka lussekatter.. Myspys! ;) Riktig hemmamysdag.
 
Igår var vi som sagt på Eringsboda brunn på julbord, vilket var väldigt trevligt och träffade ett par man kände :) Nehe, dags att ta tag i dagen på riktigt.. :) Önskar er en riktigt fin tredje advent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu