Kvalitetstid, provkörning och sista dagen på 2013..

I lördags var jag på stan med finaste syster.. Sedan fikade vi tillsammans och hade jätte mysigt.. Verkligen kvalitetstid när den är som bäst.. ♥
 
Lördagskvällen spenderade vi med att äta ute och intog biosalongen som för övrigt var helt fullproppad.. Vi såg hobbit och den var faktiskt bra även att jag är lite skeptisk till sådana när "fantasy" filmer.. ;p hehe. Men man får ju liksom ställa upp för varandra om den andra vill se något..
 
I söndags så var J borta hos kusinen och spelade större delen av dagen och jag ägnade mig faktiskt åt skolarbete heela långa dagen.. Rättade en massa som jag inte hann göra under sista veckan i skolan.. Nu har jag hunnit ifatt med detta och sedan väntar ju en massa planering också. Men detta tror jag är rätt mycket under kontroll. Jag ska väl bara finslipa lite och skriva in i almanackan så jag itne glömmer bort något viktigt.
 
Igår var vi uppe tidigt för att provköra en ny volvo som troligen vi kommer köpa. Dock inte den vi provkörde men vi ville kolla om den lilla motorn dög för oss eller om den var alldeles för trött ;p Direkt ut till Nättraby för att möta upp en go gubbe! :) Sedan körde vi ut till Hasslö en runda för fika och sedan blev det Nättraby igen en snabbis innan vi fick veta att vi skulle vara utanför Rödeby klockan 15 på 60 års kalas.. Herregud vad vi stressade men vi hann ju iallafall tillslut.. ;o) Bilder kommer i nästa inlägg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu