En tidig morgon

det blev en tidig morgon, är ju inte riktigt van vid att gå upp runt 6 tiden nu ;p Så det var lite väl tidigt för min del! ;p
 
En massa snö hade ju landat så det var lite slirigt på vägarna också.. Men när jag kom så hade inte ett enda barn dykit upp och till frukost blev vi endast två små söta ungar.. Sedan trillade det in ett par stycken till iallafall..
 
Jobbade med en väldigt trevlig tjej som hade ett fint namn också! ;o) haha.. Au pair i Usa var jag också min plan för början.. Men det ändrade sig dock visst.. En tidig dag och det blev hemgång strax efter lunch.
 
När jag kom hem var pannkaksbakningen i full gång.. Det är ju bara så gott med en ljummen pannkaka..
 
Om någon timme åker vi på nya äventyr så det ska verkligen spännande!! Önskar er alla en härlig vecka om vi inte hörs!! pusss & kram från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu