Ett helt nytt och oskrivet år!

Det känns underbart..
 
Jag ska väl också försöka mig på någon årsresumé som vanligt och som alla andra också vid ett senare tillfälle! :)
 
I söndags höll vi på att greja på övervåningen, plugg över hela vardagsrummet och sedan sågade vi en himla massa ved.. På kvällen kom Sandra, Stoffe & Daisy hit och spelade lite wii tillsammans med oss.. :)
 
På självaste nyårsafton så jobbade vi och jag kan säga att jag var tröttare än tröttast när klockan ringde och hade helst av allt bara stannat kvar i min sköna säng heeela långa dagen.. Men det gick ju ändå bra. Handlade det sista inför vår 3 rätters meny till vännerna här hemma.
 
Städade av här hemma och sedan anlände de första av våra nyårsgäster och det blev trots allt en bra nyårskväll även fast det blev lite trångt här hemma.. Men det löste sig ju det också. Finns det hjärterum finns det stjärterum.
 
Maten blev riktigt god och vi är sjukt nöjda.. Vi skålade in det nya året vid havet tillsammans och det blåste som bara den.. Alla sov över här hemma så idag blev det operation storstädning (igen) Tvättmaskinen och diskmaskinen har gått varm ikväll och nu sitter vi i soffan och ska mysa ner oss och se serie..
 
Här kommer vår nyårsmeny!
 
Förrätt: Toast skagen
Varmrätt: Smördegsinbakad fläskfilé, potatisgratäng, bea sås och sallad med soltorkade tomater.
Efterrätt: Vaniljkräm med champagnegelé och hallon..
 
 
 
 
 
Tack för att ni ville komma och fira in det nya året med oss kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu