Fjortonde januari tjugohundratretton

var ett tag sedan jag skrev..
 
Händer mycket i mitt liv så har liksom varken haft lust eller ork till att skriva..
 
Det är jävligt irriterande ibland att jag aldrig riktigt är nöjd med något! Jag vill ha något mer, sikta alltid lite högre för det är inte tillräckligt bra.. Det är jobbigt att vara sådan, att aldrig riktigt bli nöjd med det som finns eller det man gör..
 
Allting kan liksom ALLTID bli bättre på något sätt..
 
Jag har iallafall bestämt mig för att ändra en del saker och jag har inte varit rädd för det och nu när jag har bestämt mig så känns det bara så jäkla skönt! Jag gjorde rätt val och just nu känns det så jävla härligt.

Var och klippte topparna idag med. Känner mig nästan som en ny människa. Det var så härligt och välbehövligt.. Bilen har varit på service och det är också avklarat.. Nu kanske jag ska ta och plocka undan lite här hemma. Står saker i princip överallt efter vi hade besök från Hasslö och trappan revs igår så om man ska ta sig upp på övervåningen är det nu mera stege som gäller!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu