sjuk

har varit fullt upp på jobbet och sen i torsdags började jag känna mig halvdålig.. Jobbade i fredags och dessutom lite mer än vad jag skulle..
 
Va helt död när jag kom hem och igår låg jag på soffan hela dagen.. Låg och kollade på serie och sov omvartannat.. Helt slut och ont överallt.. :/ Ha nog aldrig mått så här dåligt.. Gör ju liksom ont att flytta på sig bara..
 
Intressanta ord och jag håller faktiskt med.. Jag tror att det är meningen att man ska lära sig någonting utav att träffa olika människor i livet både bra och dåliga saker..
 
Ett avsnitt av min serie åker på just nu och sedan får vi se vad jag har ork till att göra idag!
Hoppas ni andra mår bättre där ute!! ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu