Tillbaks till verkligheten

och det känns verkligen sjukt skönt..
2,5 veckas ledighet var alldeles för mycket för min del..
 
Har inte skrivit något sedan i torsdags såg jag ;p Tiden rinner på fort.. Jag har hunnit med en liten weekendresa, fika med finaste på stan, bio med syrran och mammi i fredags.. Jobb och sedan jobb på övervåningen i lördags, samt besök av syster och en lång PW tillsammans. Söndagen innebar en hel del plugg och en massa jobb på övervåningen.. Bilder kommer.. Det blev också en snabb och svettig PW.
 
Idag drog som sagt vardagen igång igen och det känns härligt. Jag var helt off imorse och kände att jag inte riktigt var hemma.. Det känns liksom att man har varit ledig ett tag. Men fy, vad roligt det ska bli det här. Jag kommer ha att göra kan man ju minst säga. Just nu vet jag inte riktigt i vilken ände jag ska börja.. För det är så sjukt mycket som ska göras, planeras, kollas upp, utvärderas, bestämmas osv osv..
 
Mina två rapporter i kemi är så gott som klara och nästa vecka bär det av till Kalmar för att redovisa dessa och sedan drar fysikkursen igång..
 
Jag skulle vilja gå en matematikfortbildning. Jag ska gå en NTA utbildning och antagligen en kurs i läsförståelsestrategier också.. Vi får väl se om dygnet har fler än 24 timmar.. Mitt dygn verkade tydligen ha det enligt henne jag pratade med på intervjun jag var med i nyss genom statitiska centralbyrån.
 
Hoppas att ert nya år börjar toppenbra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu