4 dagar kvar..

till semester.. Åh, vad jag längtar!!
 
Det blev en väldigt snabb dag idag måste jag säga och en tidig stängning vilket var väldigt skönt dock!! :) Skönt att känna igen lite gamla vanliga barn och personal också.. ;) Bara jag och en tjej till som jobbar dock! ;) Skönt att det går så bra och att man trivs ihop då.. ;o)
Hoppas det blir samma sak på fredag så att vi kan träffa våra underbaringar.. ;o) Förhoppningsvis innan fredag också.
 
J är och kör cross och jag har bara varit hemma.. Inte gjort något vettigt alls för jag har faktiskt inte orkat utan ville bara vara. Ha gosat med min lille katt hela eftermiddagen/kvällen typ. Han gick precis ut nu! ;p Skönt att ha sådana dagar också. Jag ska sova tidigt ikväll. Klockan ringer tidigare än tidigast imorrn nämligen. Måste vara pigg med barnen imorgon med ännu en dag med spel, solande och bus i vattenspridaren.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu