Hemma ifrån chappen och huvudstaden..

var hemma runt 16 tiden i eftermiddags och då var det en massa kel med älskade katterna.. Som vi har saknat er..♥
Älskade Sesse.
 
Vår nya lilla familjemedlem Texas.
 
När vi kom hem och gosat färdigt, packade vi upp våra väskor. La in en massa tvätt i maskinen.. Sedan åkte Eric hem och vi pausade med lite kortspel och ett glas rosé ute på altanen! Jag älskar sommar och semester. ♥ Sedan när det blev svalt ute så började vi storstäda här hemma och bäddade rent i båda sängarna. Slängde därför in en maskin tvätt till, så nu hänger två maskiner tvätt ute så jag hoppas de torkar under morgondagen så vi kan tvätta den sista maskinen imorgon! ;o) Skönt med rent hem och torkade golv, speglar och toalett.. Efter en dusch senare landade vi i soffan och nu ska jag inta sängen. Det är ju en dag imorgon också.. Borta bra men hemma bäst säger jag! ♥ Bilder ifrån semester kommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu