Juli månad och besök hemma hos Sofie

och tiden går alldeles sjukt fort.. :/
 
Igår efter jobbet blev det ett besök hemma hos Sofie och Olof i deras nya hus.. Sjukt fint och jätte mysigt var det.. Där kommer dom får det kanon bra tror jag..
 
Sedan åkte jag inom crossbanan på hemvägen och kollade in killarna som körde.. En trevlig kväll men var inte hemma förrens vid halv tio igår kväll och då var jag tröttare än tröttast..
 
Vet inte vad det är som händer just nu.. Jag är helt slut.. Om det är för att man behöver semester, bara allmänt trött på vädret som kommer och går eller vad?! Jag hoppas att det är att man behöver semester. För nu är det ju faktiskt inte länge kvar.. ;o) Jag längtar faktiskt..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu