Nedräkning

till semestern är i full gång... ;o)
 
Igår blev det operation storstädning och J var ute och klippte en massa massa gräs. Jag rensade och kastade en massa saker.. Känns skönt som attan.. Men vad hände inatt då? Jo, efter storstädningen så kommer griskatten in med en jävla fågel ännu en gång som låg på mattan när vi vaknade. Jag blir så trött.. :p
 
Vi måste försöka ta tag i operation stugrensning också så att man har ngn chans att komma in där.. Flädersaften ska vi också försöka ordna till.. Ska bli såå gott!!
 
I eftermiddag kanske syrran och dom skulle komma en runda och sedan kanske jag dra upp till crossbanan också.. Sista veckan nu ju..
 
Förresten, satt och kollade resor igår.. Fy tusan vad sugen jag är på att boka. Vi ska kolla runt med lite vänner först och om inte så bokar vi något själva!! =) Det är dock väldigt svårt att bestämma sig för något, eftersom det finns ju så mycket som man skulle vilja göra och åka till liksom..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu