En dag kvar till semestern på världens bästa skola

jag och Annie!! =) Fasen vad gott!!
 
Jobbade med en super trevlig vikarie, vilken tur att vi ringde in henne säger jag bara! Skulle slutat vid 14 men egentligen vid 13 eftersom vi hade lite barn. Jag blev visst kvar till kvart i tre för vi hade så väldans trevligt på jobbet..
Imorse hade jag & barnen disco och de lärde mig en massa nya bra låtar och vi hade skit roligt på youtube. En fördel när man jobbar med stora barn.. ;) Det finns ju alltid fördelar och nackdelar med allting.. hehe.
 
Världens bästa skola och jag vill egentligen inte sluta här. Underbara barn och underbar personal, vad mer kan man begära? Önskar att det alltid var så här egentligen.. Så jäkla roligt och bra har vi haft det!! =)
 
När jag kom hem idag blev det operation storstädning igen.. Flytta alla verktyg som stod i lilla rummet ut till förrådet som nu fanns lite mer plats i.. =) Ommöblering blev det också där inne. Så nu blev det faktiskt riktigt mysigt där!! J var uppe och fällde träd eftersom vi uppenbarligen skulle ha en större plan där vi ställer bilarna. Så idag kom en lastbil med en massa grus och det skulle tydligen komma ännu mer..
 
Allting är nu fixat till fina Sara & Johan kommer till oss imorgon.. Yeeay! Imorgon börjar jag sent vilket betyder stängning och sista dagen innan semestern och även sista dagen på världens bästa skola att jobba på.. En dag med blandade känslor med andra ord. Men nu ska vi blicka framåt och nu ser vi fram emot tre veckors semester.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu