Shopping i Växjö..

Haft en shoppingsdag i Växjö idag och en massa nya kläder fick följa med hem.. Eftersom det inte blev någon shopping alls i Sthlm så har jag nu tagit igen allt det nu.. ;) In och ut i alla affärer =)
 
6 nya bhar, vad jag nu ska med det till?;p haha.. Ett nytt linne, två par jeans, en tjock tröja, en tunnare kofta, ringar, öronhänge, träningsjacka, tröja och byxor.. Så nu är jag redo för en ny träningshöst också!
 
Känns gott som bara den! =) Nu ska jag sticka iväg och köpa en ny telefon.. Fan vad jag har saknat det..haha.
 
 
 
Kläderna kommer mestadels ifrån de här butikerna..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu