själv med 22 barn och 3 dagar kvar

Öppnade idag och var uppe bajstidigt. Alldeles för tidigt för min smak om jag får säga det själv :p
 
Blev sedan själv med 22 barn större delen av dagen. Tur var att bästa Annie kom och räddade mig lite! ;o) haha. Annars kunde det blivit lite halvjobbigt ju :p Man har alltså haft att göra idag om man säger så..
 
I eftermiddag har det varit hur kvavt som helst så jag pallade på soffan en liten stund och sedan tog jag tag i sakerna som behövdes göras här hemma. Städade, torkade alla golv, torkat och rengjort kök och toalett. Tvättat två maskiner och sedan var jag ute och sprang min vanliga runda och dessutom en massa övningar till detta! :) Känns skönt att ha det gjort iallafall.
 
Duschat och satt mig i soffan och känner nu att tröttheten börjar komma ikapp när man varit vaken sedan 05.. Som sagt alldeles för jäkla tidigt.. :/ Imorrn får jag sovmorgon vilket är riktigt skönt men stänger ju då istället.. Nedräkningen fortsätter neråt.. Snart så! ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu