Västerås Power meet och poolhäng hemma..

I torsdags efter jobbet fixade vi flädersaften innan vi åkte vi upp mot Västerås för att kolla in årets power meet.. Hur mycket bilar som helst och galet med folk. Bilder kommer men finns tyvärr på sambons telefon just nu..
 
Vi sov i s40n tillsammans med Js farbror som satt där fram.. Inget skönt alls vill jag lova:p Det tror jag inte att vi gör om igen faktiskt ;) Vi åkte hem så vi var hemma på fredagskvällen, fick också sällskap av en annan tjej hemma. Trevligt :) J åkte en runda hem till en vän i Nättraby medans jag var hemma och var allmänt dö trött och sliten ;p
 
I lördags så grejade J en del med räcket och jag målade runt fönstrena och balkongdörren och sedan kom fina vänner på besök och vi badade i poolen och solade en massa. Hur varmt som helst ju.. Härliga sommar!! Det har verkligen känts som att semester började i helgen..I lördags blev det grillning, alkohol, badminton, kubb, kortspel :) Vännerna sov över här så igår började dagen med god frukost och sedan fick J för sig att vi skulle rensa förrådet direkt på morgonen och det redan var as varmt så jag fick hjälpa till och sedan tog vi lite pauser och badade i poolen.. Sjukt härligt var det!!
 
Jag slängde ihop en kladdkaka med knäcktäcke vilket blev super gott.. Sen kom också familjen och det blev ännu en grillkväll med hemmagjord flädersaft, sallad, fläskfilé och potatisräfflor.. Kladdkaka och jordgubbar till efterätt.. Man kan ju ha det sämre liksom!
 
Har haft en helt underbar helg i världens sommarvärme med fina vänner och finaste familjen! ♥
 
Nu återstår endast 5 arbetsdagar och sedan har jag också äntligen semester...
 
Lånad bild av Emelie! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu