1 juni och regn

Helt sjukt att det redan är den 1e juni.. Vart tog hela maj vägen? Sjukt är det..
 
I torsdags blev det lite shopping och fika tillsammans med mamma och syster! ♥
 
Igår efter jobbet var det väldigt fint väder så vi grejade ute en del. Satte på poolen och började rensa där i bland annat.. Sen blev det mulet och blåsigt och efter lite hemmagjord pizza bestämde vi oss för att inta biosalongen och fast and furious 6.. En mycket bra film och vi blev väldigt sugna på att köpa någon snabbare bil..
 
Haha, det hade verkligen varit roligt att haft en riktigt riktigt snabb bil som man kunde tävlat med..
 
Just nu så sitter jag och småtittar på Stockholm Marathon.. Fy fan vilket lopp. De som orkar springa 4,5mil helt sjukt alltså.. All heder till dessa :)

Sambon är i Tyskland och åkte vid 02 inatt, lite dricka till sommaren ska ju också handlas! ;o) Det ösregnar utanför fönstret just nu och jag fundera på om jag ska ta mig en runda ut i regnet innan det blir en dusch för min del.. Hoppas att det är uppehåll ikväll iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu