Ett nej till en lärartjänst

har jag sagt till en chef idag och det kändes faktiskt inget bra alls :(
 
Fick ingen tjänstledighet och därmed fick jag också tacka nej till tjänsten som jag hade fått.. Men men. Jag slapp iallafall välja ;p Det måste väl vara något bra eller?;p haha..
 
Ibland måste man ju se det positiva även i sådana här stunder. Ellerhur?
 
Jag tycker att:
 
"Man måste våga prova på saker och kanske framförallt att våga misslyckas. Man ska följa sina drömmar och se till att göra allt för att nå sina mål, det kommer inte bli enkelt och vägen till lycka är inte spikrak men det gör inget så länge man kommer ihåg att stanna upp och njuta av nuet."
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu