Fina buketten och helgen som varit

som jag fick vid skolavslutningen.. Pryder bordet fint här hemma!

I fredags var jag hemma hos en fin vän efter jobbet och pratade lite och hade mys! :) Jag var så trött så jag höll på att dö men tog mig ändå ut på en joggingtur och det blev 6 km dock varvat med promenad. Blev ändå förvånad över mig själv hur mycket jag hade att ge och det är ju bara roligt att se att man orkar mer och mer..
 
Igår låg jag ute och solade och allmänt bara hängde.. Tog mig en tur till crossbanan där jag kollade läget en liten snabbrunda.. Duschade och åkte vidare ut mot Nättraby, hem till Pär för att sedan åka in till stan för en utgång på stars och statt. En lyckad sådan =)
 
Sov därför längre än vanligt idag ;) Det får man göra när man somnar sent.. hehe. Hämtade trädgårdsmöbler hos kusinen till J och sedan vidare mot svärmor för en liten fika som var jätte gott.. Hemmagjort är ju det bästa :) Efter mat, städ och tvätt så har jag nu landat i soffan.. Det har ösregnat ute och det är mysigt att bara sitta här uppe och mysa!
 
Sesse ligger i sängen och har sovit hela dagen.. Lika trött han för det tråkiga vädret ute.. Mysigt att ligga i sängen och gottar sig tycker han.. hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu