Finaste syster och morbror.. <3

I söndags kom fina vänner på besök, spelade spel, grillade och killarna låg i poolen och hade det skönt!
 
Igår efter jobbet fyllde jag äntligen på min ac som inte har funkat i bilen på bajslänge. Man har ju hållt på och dö liksom.. :p Under tiden var jag och två fina tjejer ute och gick! ♥ Sen blev det Dragsö också en snabb runda innan det blev hemfärd..
 
Dagen började mindre men blev faktiskt riktigt bra ändå tillslut och detta är tack vare min finaste lilla syster i världen! ♥ Efter en skön eftermiddag med mat, shopping och fix med naglarna så kände jag mig mycket gladare! Tack älskade du!
 
När jag kom hem bytte jag om till träningskläder och tog mig runt min vanliga runda och det gick super bra och jag slog mitt rekord igen.. Känns jävligt gott! ;o)
 
Sen kom fina morbror på lite kaffe och kvällsmys också, så vi gottade oss med lite olika meloner.. :)
Ni är så fina och jag är så glad att jag har sådana fina människor runt omkring mig som får mig att må så bra! ♥

 
Det här tycker jag va en bra "to do list"..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu