Fullsatt kyrka på skolavslutningen 2013.

En fullsatt kyrka som hade varit fullsatt i över en timme innan alla barnen tågade in.. Lite roligt var det faktiskt!! :)
 
Helt underbara fina sånger och så många fina barn.. Fina blommor, smörgåstårta och fika efter kyrkan tillsammans med all härlig personal.. ♥ Helt sjukt vad det är underbart att jobba i skolan.. Jag är så glad att jag verkligen har världens bästa jobb även om det är psykiskt jobbigt ibland men sådana här dagar väger liksom upp allt det jobbiga och tur är väl det..
 
Hälsade på mammi en runda på jobbet i Nättraby när jag fick sms om att min telefon äntligen var klar. Helt sjukt nöjd var jag så då stack jag in till Lyckeby för att hämta den och råkade visst beställa en ny platta också :p *Ups*
Men det blir nog bra de också.. Sedan i eftermiddag har jag varit hemma hos en vän och hälsat på lite.. Snacka och lyssna musik.. Väldans trevligt! ;o)

Strax ska jag inta sängen.. Hoppas att ni har haft en skön dag i regnet ändå idag för det har jag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu