Härliga sommardagar, fräscha naglar & premiärdoppet i poolen

Har varit helt underbara sommardagar både igår och idag..
 
Hämtade hem skåpbilen som nu ska vara fixad för efterkontrollen.. Den ska gå igenom i veckan alltså ;) Igår planterade vi om lite rabarber som har växt som bara den. Så nu kan de växa hur mycket de vill i jorden.. :)
 
Har fixat naglarna igen, mycket välbehövligt och skönt att ha lite sommarfräscha naglar igen ;) Har legat ute på altanen i solen hela eftermiddag och kvällen och läst böcker.. Hur skönt och mysigt som helst! När det började svalna av lite så tränade jag och sedan sprang jag en runda.. Förvånad över att jag orkade springa så långt som jag gjorde. Mycket nöjd med mig själv ;o) Efter jag kom hem hem tog jag premiärdoppet i poolen.. Hur härligt som helst ju! ;) Blev dock inte så länge i vattnet då det inte är helt rent ännu :p Renbäddat i sängen också inatt, så jäkla gott att lägga sig då.. Ibland är allting bara för bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu