Jobb?

När man inte vill ha snabba besked så vill jag lova att man får det snabbare än snabbast.. Just nu är jag trött på allt som detta heter..
 
Nu står man i valet och kvalet vilket man ska välja.. De jobb som jag verkligen vill ha kommer jag inte få veta någonting om ännu.. Ett väntar jag på svar ifrån.. Chefen väntar jag också lite svar ifrån.. Ett av dem vet jag att det ger mig bäst erfarenhet och jag kommer ha nyttan av det som bara den.. När jag fråga en annan chef som referens blir jag därmed erbjuden en annan tjänst också.. Vilket betyder att det blir ännu svårare..
 
Allting hänger väl ändå dock på min chef innan dess kan jag liksom inte ta något beslut.. Men jag vet att det jag vill ha helst är också längst att köra. Min beslutsångest som vanligt med andra ord..
 
Idag är det lövmarknaden och imorgon midsommarafton.. Ska in till stan i eftermiddag en runda och kolla läget och träffa mammi och syster en runda som alltid nästan! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu