Nytt

Efter en kort jobbdag, åkte jag runt till lite affärer och handlade en hel del nytt.. Jim köpte med sig dessa sängbord också från ikea ;o) Så därför köpte jag även nya sänglampor =) Vi har också handlat till vår nya ledstång men den kan vi ju inte sätta upp ännu men ändå skönt att det är här hemma nu.. Den blev ju inte direkt billig om man säger så :p Jag handlade dessutom lite nya blommor på blomsterlandet.. Eller rättare sagt en hel massa nytt med krukor och sånt!
Det blev faktiskt riktigt bra och det känns ju genast mycket hemtrevligare..
 
Kikade lite på ny soffa också. Vad tycker ni? Det står troligen mellan dessa två? Den första är mer praktisk men den andra är snyggare.. Svårt val alltså ;) 
 
 
 
När vi kom hem så stack vi ut och plockade fläderblommor, och här är resultatet..
 
Två satser blev det.. Gott det ska bli med flädersaft sedan.
 
Eftersom vi jobbar imorgon så har jag haft en lugn kväll och kollat skärgårdsdoktorn.. Fina barndomsminnen. Kollade alltid på den serien när jag var mindre & älskar den sjukt mycket än idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu