Nytvättad bil och hus, renbäddat och nytt rekord..

Idag tvättade jag bilen och dammsög den så nu är den hel och ren igen.. Känns skönt.
 
Hälsat på morbror en runda och jobbat och haft de riktigt bra.. :) När jag kom hem tog jag en paus på några minuter och sedan satte jag igång med storstäd. Så nu är det fint här hemma igen tills min fina sambo kom hem ganska sent ikväll.. Efter städningen sprang jag min vanliga runda och gjorde ännu ett rekord med min "runkeeper" ;) Maten var också igång när han kom hem :) Tvättat sängkläderna så ikväll blir det rent, så jäkla skönt.. Diskmaskinen är i full gång också.
 
Efter vi hade ätit så stack vi ut på en svampletarrunda. Hittade dock ingenting :/ Nu sitter jag här nyschad och helt slut.. Ska ner och hämta sängkläder, bädda och kasta mig i sängen tror jag!
 
Hoppas ni har en riktigt skön kväll.. Nedräkningen till semester har börjat! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu