Rockabillyfest

Att jobba igår var faktiskt väldigt jobbigt och vi förstod varför vi slutade med detta kan man säga ;p Brödet kom inte i tid och allt var bara allmänt drygt och jobbigt.. Skönt att vi har slutat med detta alltså! :)
 
Det blev en lyckad kväll igår trots ösregn.. Vi satt hemma hos Jims farbror med ett gäng vänner. Spelade spel, drack och hade trevligt. Tog oss en liten crusing runda inom Ronneby innan vi landade på Gnistan. Lite folk dock men vi hade rätt trevligt ändå! :)
 
Idag är man trött, dessutom regnar det ute också och det gör ju liksom inte att man blir piggare precis.. Jag ska sticka bort en runda till Nättraby är det tänkt för att hämta lite saker som vi lämnade där igår och sedan ska jag till telenor en runda och fixa ett nytt simkort eftersom mitt ballade ur helt igår typ.. Sen skulle jag gissa på att jag grejer en del här hemma och sätter på en film och myser ner mig i soffan med en kopp thé och bara ha det sådär riktigt mysigt!
 
Sista dagen i juni månad också.. Fattar inte att första sommarmånaden redan är förbi :/ Lite sorgligt faktiskt.. Hoppas att ni alla har haft en riktigt fin och mysig helg! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu